Tvorba vstupných stránok na zákazku od IC Invest na kľúč

Kedy potrebujete vytvoriť pristátie?

Kedy sa zobrazí výzva: „Je potrebné vytvoriť vstupnú stránku alebo nie“? Vytvorenie vstupnej stránky alebo vstupnej stránky je potrebné na inzerciu a predaj jedného produktu alebo viacerých produktov z rovnakej skupiny. V ideálnom prípade vedie vstupná stránka iba k jednej akcii zo strany používateľa – k tlačidlu „kúpiť“ / „stiahnuť“, „objednať“, „odoslať“ atď. A celé rozprávanie na tejto stránke by sa malo venovať jednej téme.

Akékoľvek odkazy, ktoré odvádzajú používateľa z tejto stránky, sú nežiaduce.

Vytváranie vstupných stránok má určitú štruktúru

Ak je web zvyčajne charakterizovaný stránkami, tak štruktúru vstupnej stránky tvoria sémantické bloky na stránke, alebo môžete povedať aj obrazovky. Rozdelenie je podmienené, pretože objemy informácií sú rôzne, ale pre pohodlie návštevníka vnímania informácií sa weboví dizajnéri snažia zabezpečiť, aby sa jeden sémantický blok úplne zobrazil na jednej obrazovke.

Vytvorenie pristátí je postavené podľa schémy.

1. Krátka veta alebo USP. Zaujmite svojho potenciálneho kupujúceho svojou ponukou! Poukázať na jeho „bolesť“ a zároveň navrhnúť riešenie jeho problému. Samozrejme, rozhodnutie bude zahŕňať použitie vášho produktu alebo služby. V štruktúre vstupnej stránky tieto informácie spravidla zaberajú jednu prvú obrazovku. Záleží na tom, ako to bude vyzerať a ako prehľadná bude vaša ponuka pre návštevníka, či zostane na vašej cieľovej stránke, alebo stránku zavrie a pôjde hľadať informácie ďalej.

2. Podrobnosti a výhody vašej ponuky. Tu môžete podrobnejšie opísať vašu ponuku, poukázať na jej silné stránky a na to, čo váš klient získa využitím vašej ponuky. Tieto informácie môžu mať 2 až 4 obrazovky.

3. Cenové možnosti s výzvou na akciu. Po informačnom a emocionálnom čerpaní musí klient oznámiť cenu. Ak máte možnosť a produkt to umožňuje, urobte si cenovú mriežku. Napríklad Basic / Optimal / Premium. A zodpovedajúce možnosti, ktoré sú súčasťou každého z balíkov. Dajte svojmu zákazníkovi na výber. A určite si niečo vyberie!

4. Recenzie. Ukážte zákazníkom, ktorí si už zakúpili váš produkt. Ideálnou možnosťou je videorecenzia. Bezvýhradne mu veria. Takéto recenzie budú pre vás fungovať veľmi dobre. Tento blok často vyzerá ako kolotoč, ktorý vám umožňuje zobraziť veľa recenzií. A v štruktúre zaberá 1 obrazovku.

5. Forma spätnej väzby. Aj keď klient ešte nič nekúpil, nechajte mu možnosť, aby vás kontaktoval a pýtal sa.

Hneď ako sa odpovede na tieto bloky zhromaždia niekde na koncepte alebo vo wordovom dokumente, dizajnér alebo projektový manažér môže vytvoriť prototyp vstupnej stránky. Toto bude prvá vizualizácia štruktúry budúceho miesta pristátia.

Vytvorenie vstupnej stránky od začiatku

Vytvorenie vstupnej stránky od nuly znamená urobiť nejakú prácu PRED začatím navrhovania a programovania. Patria sem otázky marketingu a stratégie. A to je vaša práca! Spravidla túto prácu vykonáva majiteľ spoločnosti (ak je spoločnosť malá) alebo marketingové oddelenie.

Ak chcete začať vytvárať vstupnú stránku od začiatku, potrebujete:

1. Definujte podnikateľskú výzvu. Čo konkrétne predávaš a komu?

2. Odhaliť konkurentov. Určite ich poznáte. Pozrite sa, ako predávajú svoj produkt. Pozrite sa, ako to robia v určitých oblastiach. Možno uvidíte zaujímavé riešenia.

3. Napíšte text správy. Pre dizajnéra je mimoriadne ťažké nakresliť abstraktné pristátie bez toho, aby pochopil, čo a komu predáva. Ideálne bude, ak bude vaša správa rozdelená do blokov zodpovedajúcich obrazovkám. To vám a dizajnérovi umožní pochopiť, čo nasleduje, kam umiestniť akcenty.

4. Buďte struční! Čím viac obrazoviek vytvoríte, tým je menšia pravdepodobnosť, že sa používateľ posunie na koniec. Rozumné maximum je 5-7 obrazoviek.

5. Usporiadajte tlačidlá výzvy na akciu. Musia byť formulované ako špecifická akcia.,. OTVORENÉ. Stiahnuť ▼. Objednať. Zároveň sa nesnažte svoj produkt predať hneď od prvej obrazovky. Používateľ ešte nie je pripravený. Na prvej obrazovke by mal vyskúšať váš produkt alebo službu. Daj mu niečo. Funguje dobre „Stiahnuť zadarmo“, „Začať skúšobnú dobu“
„Stiahnuť katalóg“. Vyzerá to tak, že nič neplatil, ale už niečo dostal. Toto je skvelé! Toto je začiatok komunikácie.

6. Pripravte si krásne fotografie vášho produktu. Milujeme našimi očami. A kupujeme – na emóciách.

Kto a ako môže vytvoriť vstupnú stránku

Existuje niekoľko spôsobov, ako vytvoriť vstupnú stránku. Všetko závisí od rýchlosti, očakávaného výsledku, vašich estetických ambícií a finančných možností.

Vytvorte si vstupnú stránku zadarmo

Samozrejme, vytvorte úplne voľné pristátie — Nie som si istý, či sa to stane. S najväčšou pravdepodobnosťou to urobí zadarmo nejaký začínajúci študent, ktorý chce cvičiť na skutočnom projekte. Možno to bude váš syn alebo dcéra. Vďaka bezplatnému procesu môže výsledok prekročiť tie najchmúrnejšie očakávania. A budete tráviť čas … Čo je často oveľa drahšie ako peniaze.

Vytvorenie vstupnej stránky na konštruktore alebo šablóne

Vstupnú stránku na konštruktore si môžete vytvoriť aj sami. Nebude to úplne zadarmo. Budete musieť investovať svoj čas a úsilie. Navyše, vývoj lokality na ľubovoľnom tvorcovi lokality zahŕňa následné umiestnenie lokality do toho istého tvorcu lokality. A to je určite za tie peniaze.

Možnosťou môže byť aj freelancing, ako vytvoriť vstupnú stránku

Vstupnú stránku si môžete objednať u nezávislých pracovníkov. Bude to relatívne lacné. Existuje veľa búrz na voľnej nohe, kde si môžete vybrať hodnotného interpreta. Stojí za zmienku, že ľudia na voľnej nohe nie sú vždy potrební. Preto sa pri výbere dodávateľa pozerajte na jeho hodnotenie a recenzie jeho zákazníkov.

Náklady na vytvorenie vstupnej stránky

Náklady na vytvorenie vstupnej stránky môžu byť veľmi odlišné a závisia od mnohých faktorov. Napríklad, koho budete kontaktovať a aké nástroje použijete.

Kúpte si vstupnú stránku alebo jej šablónu a prispôsobte si ju pre seba

Dnes je na predaj pomerne veľa hotových šablón vstupných stránok – v skutočnosti si môžete jednoducho kúpiť hotovú vstupnú stránku s testovacím obsahom. Môžete to urobiť, len majte na pamäti nasledovné:

tam, kde mobilné telefóny vyzerajú dobre a krásne, nie je pravda, že vaše kosačky na trávu budú vyzerať dobre (napríklad);

kúpte si hotovú šablónu a potom si ju „dokončite trochu pre seba“ – zvyčajne to vedie k úplnému prepracovaniu šablóny a vytvoreniu stránky od začiatku. Čas, námaha a nervy môžu zabrať oveľa viac, ako ste čakali. Ak sa už rozhodnete kúpiť hotovú šablónu, vyberte si takú, aby ste ju neskôr nezopakovali, ale ihneď ju použili tak, ako je. Maximálne, čo tam môžete zmeniť, sú farby tlačidiel, bannerov a loga.

Môžete si kúpiť hotové pristátie (šablónu) sami a pokúsiť sa niečo urobiť vlastnými rukami. Túto metódu často využívajú aj freelanceri.

Objednajte si vytvorenie vstupnej stránky od profesionálov

Vytvorenie vstupnej stránky si môžete objednať u programátorskej spoločnosti alebo dizajnérskej agentúry. Tu to bude určite drahšie, ale budete mať záruky, že to, čo ste začali, sa aj dokončí a dostanete očakávaný výsledok. Pracujete s tímom, kde je množstvo špecialistov. A choroba / dovolenka / prepustenie jedného z nich pre vás nebude hrať žiadnu úlohu – proces bude pokračovať bez ohľadu na takéto faktory.

Vytvorenie vlastnej vstupnej stránky nie je vždy drahý príbeh. Všetko závisí od požiadavky zákazníka. Ak samotné pristátie nezahŕňa komplexnú funkčnosť alebo animáciu, potom bude jeho cena pre každého celkom dostupná. Ale kvalita, ako sme už povedali, bude oveľa vyššia ako šablónové riešenie.

Naša spoločnosť sa zaoberá vývojom pristátí. Kontaktujte nášho manažéra a prediskutujte podrobnosti vašej úlohy.

Vytvorte si vlastnú vstupnú stránku na kľúč v IC Invest

Spoločnosť IC Invest sa zaoberá komplexným servisom zákazníkov. Ak staviate dom na neskorší predaj, vieme Vám ponúknuť

1. Vytvorenie vizualizácie vašej budovy — interiér a exteriér.

2. Vytvorte vstupnú stránku na kľúč, kde môžete zverejniť svoje vizualizácie. Pomôže vám to spustiť aktívny predaj vo fáze výstavby alebo ešte skôr.

3. Vytvorte webovú stránku, ak máte niekoľko objektov a každý z nich potrebuje propagáciu.

4. Objednajte si reklamnú kampaň na propagáciu vašej stránky na trhu.

5. Objednávka servisnej aplikácie na obsluhu už obývaného domu.

Svoju obchodnú úlohu môžete podrobnejšie prediskutovať s naším manažérom. Sme si istí, že pre vás nájdeme to najzaujímavejšie a najziskovejšie riešenie.