Web na kľúč

Webová stránka na kľúč je dnes jednou z najpopulárnejších požiadaviek na webové stránky a je to pochopiteľné, pretože keď platíte peniaze, chcete prísť k profesionálom vo svojom odbore, zaplatiť a získať hotovú fungujúcu webovú stránku.

Práve pod týmto slovným spojením rôzni ľudia chápu rôzne veci. Aby sme pochopili, prečo sa to deje, zoberme si napríklad obchodnú webovú stránku na kľúč.

Príklad 1 V prvej firme bude vývoj webu na kľúč znamenať, že prídete s hotovým nápadom, porozumením konkurencii a marketingu, hotovou identitou, toto všetko uvediete a najskôr vám nakreslíme dizajn stránky. a potom urobia rozloženie a naprogramujú ho.

Príklad 2 Do druhej firmy môžete prísť len s náčrtom nápadu a víziou konečného výsledku. Špecialisti mnohých oddelení budú spolu s vami rozvíjať marketing, komunikáciu s potenciálnymi zákazníkmi, rozvíjať identitu a analyzovať konkurenciu. A až potom nakreslia návrh webu na kľúč, urobia layout a programovanie.

A v tom a v tom prípade získate službu „vytvorenie stránky na kľúč“. Prvý aj druhý robia svoju prácu dobre. Nikto nepodvádza (zdôrazňujeme, že sa tu nepodvádza). V skutočnosti však tieto spoločnosti poskytujú inú službu, hoci ju nazývajú rovnako.

Tvorba webových stránok na kľúč od IC Invest

V IC Invest si môžete objednať vytvorenie webových stránok na kľúč pre akékoľvek podnikanie. Existuje však medzera, ktorej rozumieme obzvlášť hlboko – ide o investície do nehnuteľností a kryptomeny. Rozumieme správaniu ľudí, investorov, developerov, klientov, kupujúcich. To umožňuje vytvoriť vstupnú stránku alebo web s vyššou mierou konverzie.

Vývoj webových stránok

Vývoj webu na kľúč vždy začína definovaním cieľa – čo očakávate od človeka, ktorý web navštívi?

Možnosti môžu byť veľmi odlišné:

• klient musí nakúpiť – zaplatiť akontáciu alebo platbu za službu alebo produkt;

• klient musí zanechať žiadosť prostredníctvom formulára a manažér už uskutoční predaj;

• klient musí zavolať;

• klient musí na formulári spätného volania zanechať telefónne číslo;

• klient musí vyplniť dotazník – prejsť kvízovou stránkou;

• atď.

Áno, stránka často robí všetky možné možnosti pre klienta, aby sa s vami skontaktoval. Prax však ukazuje, že v rôznych výklenkoch majú ľudia tendenciu správať sa odlišne. Niekde napíšu poslovi a niekde zavolajú. Tak prečo všade dávať telefón, ak je lepšie dať pár tlačidiel na komunikáciu cez messenger.

Vývoj webových stránok na kľúč nie je len pekný obrázok, ktorý vidíte ako výsledok. Keď hovoríme „stránka na kľúč“ – myslíme tým, že stránka implementovala úspešnú komunikáciu medzi vami a vašimi potenciálnymi zákazníkmi.

Pred vývojom stránky, ale po ujasnení cieľa, sa vás spýtame nie na to, aké farby sa vám páčia, ale na to, aké komunikačné kanály máte a ako je to teraz implementované. Odkiaľ pochádzajú aplikácie? Koľko manažérov spracováva žiadosti? Čo hovoria na to, ako zákazníci komunikujú – píšu alebo volajú? Je tiež dôležité si ujasniť, ako by ste chceli, aby komunikačný proces prebiehal, čo by bolo potrebné zmeniť?

Dizajn webových stránok

V ďalšej fáze sa budeme zaoberať návrhom lokality na kľúč. To znamená, že budeme venovať dostatok času tomu, aby bola stránka užívateľsky príjemná na desktope aj smartfóne. To všetko bude veľmi krásny obraz. V tejto fáze plne pochopíte nielen to, ako bude stránka vyzerať, ale aj ako bude fungovať.

Náklady na vývoj webových stránok

Náklady na vývoj webovej stránky na kľúč závisia od mnohých parametrov. Povedali sme si, že k problému pristupujeme komplexne. Ale možno, ako v prvom príklade, je pre vás všetko pripravené a stačí implementovať technickú zložku. To znamená, že náklady v týchto dvoch prípadoch budú veľmi odlišné.